Page Info
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net
کد خبر: 2488
یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ | ۰۸:۲۰ ق٫ظ
اختتامیه چهارمین دوره جایزه ملی کیفیت ICT :
ایران قطب اجرایی جایزه کیفیت ICT می‌شود
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در اختتامیه چهارمین دوره جایزه ملی کیفیت ICT جمهوری اسلامی ایران گفت: برنامه‌ریزی برای تبدیل شدن ایران به عنوان قطب اجرای این جایزه در منطقه و جهان در دست انجام است.

اختتامیه چهارمین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران (ICTINQA) توسط شرکت ارتباطات زیرساخت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در هتل المپیک برگزار شد.

این جایزه کشوری و بر اساس مدل بومی و ملی ارزیابی ایران برای شناسایی واحدهای برتر در زمینه‌های ICT برگزار می‌شود که دارای سطوح گواهینامه اهتمام کیفیت، تقدیرنامه اشتهار به کیفیت یک الی ۴ ستاره و تندیس برنزین سیمین و زرین است.

جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران هر ساله بر پایه منطق RADAR به شرکت‌ها، بانک‌ها، دانشگاه‌ها و سازمان‌های فعال و مجاز دولتی، خصوصی و تعاونی بر عرصه ICT کشور که متقاضی حضور در این فرآیند باشند اعطا می‌شود.

در این مراسم محمود خسروی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت اظهار داشت: در سال‌های اخیر شاهد تحولات مثبتی در حوزه کیفییت سرویس‌ها بوده‌ایم و در بخش صنعت ICT موضوع کیفیت به طور جدی مطرح شده است.

وی گفت: جایزه ملی کیفیت ICT در سطح گسترده ابزاری برای رسیدن به کیفیت و در نتیجه توسعه اقتصادی است و از این طریق از کسانی که به کیفیت بها داده‌اند و با خلاقیت و نوآوری منجر به تولید محصول و خدمت ناب و با کیفیت شده‌اند تشکر می‌شود.

مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت با بیان اینکه این جایزه فرصتی مغتنم برای فعالان حوزه ICT کشور در جهت ارزیابی در شناسایی نقاط قوت و ضعف خود است.

وی با بیان اهداف این جایزه تصریح کرد: ارتقای سطح کیفیت ارائه خدمات زیربنایی دولت الکترونیک از طریق توسعه و ترویج مدیریت کیفت در بخش ICT و ارتقای توان رقابت‌پذیری بخش ICT کشور در بازارهای جهانی به عنوان بخش‌های دارای مزایای نسبی فراوان در کشور از اهداف این جایزه است.

خسروی یادآور شد: در این دوره ۵۵ متقاضی دولتی و خصوصی حضور داشتند و ۲۰ سازمان برگزیده شناخته شدند.

مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی منسجم برای برگزاری جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات در منطقه و بین‌الملل و تبدیل شدن جمهوری اسلامی به عنوان قطب اجرایی این جایزه در دستور کار است تا علاوه بر ایفای نقش محوری برای ایران در این حوزه زمینه ایجاد یادگیری متقابل نیز فراهم شود.

شرکت ها، مؤسسات و بانکهای برتر در چهارمین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات معرفی شدند.
به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر، هیئت داوران جشنواره در چهار سطح برندگان تندیس زرین، تندیس برنزین، اشتهار به کیفیت و اهتمام به کیفیت اقدام به ارزیابی و بررسی کرد.
از مجموع ۵۵ شرکت و سازمان شرکت کننده در این جایزه ملی، ۲۰ شرکت حائز رتبه برتر شدند اما هیچ یک از شرکت ها نتوانستند تندیس زرین این دوره از جایزه ملی را به خود اختصاص دهند.
شرکت انتقال داده های آسیاتک به علت ارائه خدمات اینترنت پرسرعت حائز تندیس برنزین شد.
در سطح اشتهار به کیفیت، شرکت آریا گستر اسپادانا، بانک آینده، شرکت تحقیقاتی آزمون کیفیت، مخابرات استان تهران، شرکت ارتباطی ضحی کیش، مؤسسه فرهنگی دیجیتال کلید طلایی جهان معاصر، مخابرات خراسان رضوی و شرکت دانیال کیا، ارتباطات مبین نت و ارتباطات سیار ایران به عنوان برترین های جشنواره معرفی شدند.
همچنین جایزه سطح اهتمام به کیفیت به بانک انصار، شرکت پرداخت الکترونیک آرین، شرکت فن آواکارت، بانک سینا، سامان، شرکت برج نور شهرکرد، پیشگامان کویر آسیا، رسانه اصفهان نت و شرکت انتقال داده های رهام داتک اختصاص یافت.
جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات، جایزه ای کشوری است که بر اساس مدل بومی و ملی ارزیابی ایران برای شناسایی واحدهای برتر در زمینه های ارتباطات و فناوری اطلاعات همه ساله برگزار می شود.
از نمایندگان مؤسسات، شرکت ها و بانک های برتر در سطوح فوق ،‌ در هتل المپیک قدردانی شد.




« اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران – آفاوا »

ارسال دیدگاه

تصویری
آخرین خبرها

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق است به پایگاه خبری، تحلیلی آفاوا
دارای مجوز پایگاه خبری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی