Page Info
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net
کد خبر: 7735
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۴:۵۵ ب٫ظ
بازار ۱.۲ میلیارد دلاری تبلیغات دیجیتالی برای کودکان
  به گزارش خبرآنلاین، موسسه PwC با همکاری Super Awesome در تحقیق جدید نشان دادند بازار تبلیغات دیجیتال برای کودکان به طور مستقیم تا سال ۲۰۱۹ درآمدی معادل ۱٫۲ میلیارد دلار پیدا خواهد کرد. در گذشته هزینه های تبلیغاتی مستقیم برای کودکان، در تلویزیون انجام می‌شد اما حالا کودکان زیر ۱۳ سال به عنوان کاربران […]

 

به گزارش خبرآنلاین، موسسه PwC با
همکاری Super Awesome در
تحقیق جدید نشان دادند بازار تبلیغات دیجیتال برای کودکان به طور مستقیم تا سال
۲۰۱۹ درآمدی معادل ۱٫۲ میلیارد دلار پیدا خواهد کرد.

در گذشته هزینه های تبلیغاتی مستقیم برای
کودکان، در تلویزیون انجام می‌شد اما حالا کودکان زیر ۱۳ سال به عنوان کاربران
ابزارهای مختلف دیجیتال مورد هدف شرکت‌های تبلیغاتی قرار گرفته و تبلیغات مستقیم
روی گیمِ در حال بازی روی تبلت و موبایل، در کنار پی‌سی تعریف شده است.

گزارش مذکور بازار آمریکا و انگلیس را سنجیده
است که به گفته مارک مایتلند از PwC پیش‌بینی می‌شود بازار تبلیغات
دیجیتال تا سال ۲۰۱۹ با ۲۸ درصد رشد روبرو شود.

به گفته وی برندهای متنوعی وارد این بازار شده و
رشد سالانه ۲۵ درصد حتمی است.

برنامه‌نویسی برای پلتفرم‌های تبلیغاتی کودکان
روی انواع ابزارهای دیجیتال نیز رشد خوبی خواهد داشت و شرکت‌های بیشتری وارد این
حوزه می شوند.

افرادی مانند دیلان کالینز از SuperAwesome نیز
معتقدند شرکت‌های تبلیغاتی از تلویزیون به سوی رسانه‌ های دیجیتال سوئیچ خواهند
کرد.

 

۵۶۵۶

 




« اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران – آفاوا »

ارسال دیدگاه

تصویری
آخرین خبرها

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق است به پایگاه خبری، تحلیلی آفاوا
دارای مجوز پایگاه خبری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی