Page Info
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net
کد خبر: 6749
دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۲ ق٫ظ
برند اوپو هوآوی را در چین به زیر کشید / سامسونگ شماره یک بازار هند
به گزارش خبرآنلاین، تحقیقات کوین وانگ از موسسه IHS نشان می‌دهد اوپو مقام اول را در بخش موبایل در فصل سوم مالی ۲۰۱۶ به‌دست آورده است. به گفته کوین، برند وی وو/ Vivo نیز مقام دوم فروش را کسب کرد و هوآوی با افت شدید، مقام سوم را در بازار چین به‌دست آورد. بازار چین […]

به گزارش خبرآنلاین، تحقیقات کوین وانگ از موسسه IHS نشان می‌دهد اوپو مقام اول را در بخش موبایل در فصل سوم مالی ۲۰۱۶ به‌دست آورده است.

به گفته کوین، برند وی وو/ Vivo نیز مقام دوم فروش را کسب کرد و هوآوی با افت شدید، مقام سوم را در بازار چین به‌دست آورد.

بازار چین در فصل سوم شاهد فروش ۱۲۳ میلیون گوشی بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد رشد را نشان می‌دهد.

برند اوپو توانست در فصل سوم ۲۲ میلیون گوشی بفروشد و «وی وو» نیزبا ۱۹ میلیون گوشی مقام دوم را به دست آورد و هوآوی نیز با ۱۸ میلیون گوشی مقام سوم بازار چین را در اختیار گرفتند. جالب اینجاست که هوآوی در فصل دوم ۳۲ میلیون گوشی فروخته شود که رقم ۱۸ میلیون افت شدیدی را در بازار داخلی چین نشان می‌دهد.

همچنین شائومی با ۱۲ میلیون گوشی و اپل نیز با ۱۱ میلیون آیفون مقام چهارم و پنجم جدول را از آنِ خود کردند.

نکته قابل‌توجه افزایش فروش گوشی‌هایی به ارزش ۲ تا ۳ هزار یوآن در بازار چین و کاهش فروش گوشی‌های زیر ۱۰۰۰ یوان است که نشان از تغییر ذائقه چینی‌ها در خرید گوشی هوشمند دارد.

در بازار هند نیز در فصل سوم شاهد اول شدن برند سامسونگ یا ۲۲٫۶ درصد بودیم که میکرومکس با ۹٫۹ درصد در رتبه دوم، لنوو با ۹٫۲ درصد در مقام سوم و Reliance Jio با ۶٫۹ درصد و شائومی با ۶٫۴ درصد در رتبه‌های چهارم وپنجم جدول هند قرار گرفتند.

۵۶۵۶




« اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران – آفاوا »

ارسال دیدگاه

تصویری
آخرین خبرها

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق است به پایگاه خبری، تحلیلی آفاوا
دارای مجوز پایگاه خبری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی