Page Info
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net
کد خبر: 5484
جمعه ۹ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۸:۴۱ ب٫ظ
توضیح پست درباره نرسیدن قبض‌های موبایل
طی ماه‌های گذشته برخی مشترکان از عدم دریافت قبض‌های کاغذی به روال سابق گله داشتند. با این وجود روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار اعلام کرده است: اگر فردی معترض است که بدون درخواست روند دریافت قبض‌های کاغذی او با مشکل مواجه شده، می‌تواند از طریق تماس با مرکز ۹۹۹۰ اطلاعات ثبت شده بر روی سامانه […]

طی ماه‌های گذشته برخی مشترکان از عدم دریافت قبض‌های کاغذی به روال سابق گله داشتند. با این وجود روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار اعلام کرده است: اگر فردی معترض است که بدون درخواست روند دریافت قبض‌های کاغذی او با مشکل مواجه شده، می‌تواند از طریق تماس با مرکز ۹۹۹۰ اطلاعات ثبت شده بر روی سامانه را بررسی کند تا از صحت اطلاعات ثبت شده مطمئن شود.

در مرحله‌ی بعد اگر اطلاعات ثبت شده درست بود، موضوع از سوی شرکت پست مورد پیگیری قرار خواهد گرفت تا مشخص شود چرا قبض ها به دست مشترکان نرسیده است طبق اعلام روابط عمومی همراه اول، در چنین شرایطی در صورتی که اهمال از سوی شرکت پست بوده باشد برخورد شده و پیگیری‌های لازم صورت می‌گیرد.

اما در پیگیری بیشتر این موضوع از سوی شرکت پست اینگونه اعلام شد که از میان مناطق هشتگانه پستی،این شرکت تنها مسئولیت ارسال قبوض چهار منطقه را برعهده دارد.

بنا بر اعلام روابط عمومی شرکت پست، این شرکت طی دوره‌های اخیر تنها ارسال قبض‌های مناطق پستی ۱۱،۱۶،۱۷ و ۱۸ را بر عهده داشته و در هر دوره این شرکت حدود یک میلیون و ۱۵۰ هزار قبض برای ارسال دریافت می کند.

این شرکت اینگونه اعلام می کند که اگر در این مناطق مشترکی در روند دریافت قبض خود گله مند باشد شرکت پست آمادگی پیگیری مشکلات مربوطه را دارا بوده و مسئله را پیگیری خواهد کرد.

در این میان منطقه ۱۱ پستی به حوالی بازار بزرگ، منطقه ۱۶ پستی به محدوده شرق، منطقه ۱۷ پستی به جنوب شرق و منطقه ۱۸ پستی به جنوب تهران مربوط می شود.

۵۶۵۶

 




« اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران – آفاوا »

ارسال دیدگاه

تصویری
آخرین خبرها

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق است به پایگاه خبری، تحلیلی آفاوا
دارای مجوز پایگاه خبری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی