Page Info
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net
کد خبر: 4063
یکشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۴ | ۱۱:۴۰ ق٫ظ
جریمه ۵۶ میلیارد تومانی یک اپراتورموبایل بدلیل قطع ۳ ساعته سرویس تماس اضطراری ۹۱۱
به گزارش خبرآنلاین، بازرسان کمیسیون تجارت فدرال امریکا پس از محرز شدن تخلف اپراتور معروف – تی-موبایل- رأی به جریمه ۱۷٫۵ میلیون دلاری دادند تا دیگر اپراتورها درس عبرت گرفته و به مشتریان خود قبل از هرگونه قطعی احتمالی هشدارهای لازم را بدهند. بر اساس گزارش‌های تأییدشده، سال گذشته دو بار و درمجموع ۳ ساعت […]

به گزارش خبرآنلاین، بازرسان کمیسیون تجارت فدرال امریکا پس از محرز شدن تخلف اپراتور معروف – تی-موبایل- رأی به جریمه ۱۷٫۵ میلیون دلاری دادند تا دیگر اپراتورها درس عبرت گرفته و به مشتریان خود قبل از هرگونه قطعی احتمالی هشدارهای لازم را بدهند.

بر اساس گزارش‌های تأییدشده، سال گذشته دو بار و درمجموع ۳ ساعت سرویس‌ها و خدمات تی-موبایل در سراسر امریکا قطع شد و بیش از ۵۰ میلیون کاربر موبایل نتوانستند از تماس با شماره تلفن ۹۱۱ (تماس اضطراری) بهره‌مند شوند. ظاهرا تی-موبایل مبلغ جریمه را پذیرفته است.

مطابق قوانین تجارت فدرال، کمپانی مذکور باید مشتریان خود را در جریان قطعی قرار می‌داده است (بر اساس آیین‌نامهFCC) اما نتوانسته است چنین کاری کند و اینک کمیسیون تجارت فدرال برای جلوگیری از حادثه مشابه جریمه سنگینی را برای تی-موبایل در نظر گرفته است.

«تام ویلر» رئیس این کمیسیون باز بودن خط تماس اضطراری ۹۱۱ برای هر آمریکایی را واجب دانست و از اپراتورها خواست تحت هیچ شرایطی جان هم‌وطنان را با قطعی‌های مشابه به خطر نیندازند.

گفتنی است هر ساعت ۲۴۷۰۰ امریکایی از طریق موبایل با ۹۱۱ تماس می گیرند.

اوایل سال میلادی جاری اپراتور ورایزون نیز بدلیل قطعی ۶ ساعته سرویس های خود در آوریل ۲۰۱۴ محکوم به پرداخت ۳٫۴ میلیون دلار جریمه شد.

جان لگری مدیر اجرایی تی-موبایل

۵۶۵۶




« اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران – آفاوا »

ارسال دیدگاه

تصویری
آخرین خبرها

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق است به پایگاه خبری، تحلیلی آفاوا
دارای مجوز پایگاه خبری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی