Page Info
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net
کد خبر: 7072
جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ | ۰۴:۳۴ ق٫ظ
درآمد توئیتر در سال ۲۰۱۶ چقدر شد؟
به گزارش خبرآنلاین، مدیران ارشد اعلام کردند عمده درآمد از طریق تبلیغات ویدئویی به دست آمده است و هرچند این روند ادامه دارد، اما این کمپانی دچار نقصان درآمدزایی شده است. جک دورسی مدیر اجرایی توئیتر ضمن اعلام گزارش سال مالی ۲۰۱۶ تاکید کرد برنامه ۲۰۱۷ را با تنوع ویدئویی در بخش تبلیغات ادامه خواهد […]

به گزارش خبرآنلاین، مدیران ارشد اعلام کردند عمده درآمد از طریق تبلیغات ویدئویی به دست آمده است و هرچند این روند ادامه دارد، اما این کمپانی دچار نقصان درآمدزایی شده است.

جک دورسی مدیر اجرایی توئیتر ضمن اعلام گزارش سال مالی ۲۰۱۶ تاکید کرد برنامه ۲۰۱۷ را با تنوع ویدئویی در بخش تبلیغات ادامه خواهد داد.

وی ریست کردن استراتژی از سوی تبلیغ‌کنندگان و گرایش به‌سوی مشتری مداری را برای ۲۰۱۷ تعریف کرده است.

این در حالی است که توئیتر در فصل چهارم ۲۰۱۶ بیش از ۱۶۷ میلیون دلار (۲۳ سنت در هر سهم) ضرر داد.

کارشناسان وال استریت برای فصل چهارم ۱۲ سنت در هر سهم را پیش‌بینی کرده بودند که درست از آب درنیامد و رقمِ درآمد کل ۷۱۷ میلیون دلار نیز به ثمر ننشست.

در این گزارش از حضور ۳۱۹ میلیون کاربر فعال به‌صورت ماهانه خبر داده‌شده که در کنار آن، رشد ۱۱ درصدی کاربران به‌صورت ماهانه تأیید شده است.

همچنین داستان‌های ترامپ نیز به افزایش درآمد توئیتر (به‌صورت اندک) کمک کرده است و به همین خاطر دورسی می‌گوید کاربران در هر جای دنیا هر روز یک خبر از توئیتر دریافت می‌کنند.

۵۶۵۶




« اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران – آفاوا »

ارسال دیدگاه

تصویری
آخرین خبرها

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق است به پایگاه خبری، تحلیلی آفاوا
دارای مجوز پایگاه خبری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی